Налоговая справка ГФС

Наталья

Правильно ли я поняла, что пока дом не достроится и я не пропишусь в квартире я не имею право на налоговый кредит? И ответьте пож-та на 2-й и 3-й вопросы. Спасибо!
Пані Наталіє!
Так, Ви наше роз’яснення зрозуміли правильно. З питанням віднесення до податкового кредиту частини суми процентів за іпотечним житловим кредитом Вам необхідно буде звернутись до податкової інспекції за місцем Вашої реєстрації (коли Ви отримаєте прописку у м. Борисполі – зверніться до податкових органів м. Борисполя).
Для отримання податкового кредиту Вам необхідно мати наступні документи
- “Сума фактично сплачених процентів за іпотечним кредитом повинна бути документально підтверджена платником податку наявністю договору про іпотечний кредит та платіжних документів, які свідчать про перерахування ним коштів у рахунок погашення такого кредиту протягом звітного податкового року (рахунок з відбитком каси про перерахування коштів, платіжне доручення банку з відміткою про перерахування коштів)” – відповідно до Інструкції № 442 від 22.09.2003
- “… при реалізації права на податковий кредит на проценти по іпотеці слід надати податковому органу копії кредитного договору та нотаріального завіреного договору іпотеки” – відповідно до Листа ДПАУ від 28.02ю2007 р. № 4082/7/17-0217.
Крім того, в обов’язковому порядку мають бути надані копії квитанцій (інших платіжних документів), в яких чітко зазначено суму сплачених відсотків за користування іпотечним кредитом та ПІБ саме платника податку як платника процентів.
Оригінали зазначених документів не надаються податковому органу, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку, достатнього для проведення податковим органом податкової перевірки стосовно нарахування такого податкового кредиту.
Дякуємо за запитання.

Гуриненко С.В., бухгалтер ФОП "Казнадей О.А."

Чи потрібно подавати декларацію з податку на прибуток за 11 місяців. Платник знаходиться на загальній системі оподаткування.
Шановна пані Світлано!
У 2009 році декларація з податку на прибуток за 11 місяців не подається.
Дякуємо за запитання.

Наталья

Поясните, пож-та, более расширенно какой именно документ я должна предоставить налоговой, подтверждающий оплату ежемесячных платежей, если кредит я брала в долларах, а валюту для погашения ежемесячных платежей по кредиту я покупала на аукционах, которые проводил в этом году НБУ (у меня есть только квитанции о внесении гривен на свой счёт). Подойдут ли мемориальные ордера банка (внутренний банковский документ, в котором нет моей подписи)? Или справка из банка в которой будет расписано сколько я уплатила процентов в каждом месяце? Спасибо!
Згідно пп. 5.3.1 ст.5 Закону України від 22.05.2003 р. № 889-IV “Про податок з доходів фізичних осіб”, пп. 3.1 Інструкції про порядок нарахування платником податку податкового кредиту щодо податку з доходів фізичних осіб, затвердженої наказом ДПАУ від 22.09.2003 р. № 442, у разі якщо за рахунок іпотечного житлового кредиту
будується чи придбається житловий будинок (квартира, кімната),
визначений платником податку - резидентом як основне місце його
проживання, платник податку - резидент має право включити до
складу податкового кредиту частину фактично сплаченої протягом
звітного податкового року суми процентів за таким іпотечним
житловим кредитом. Сума фактично сплачених процентів за іпотечним кредитом
повинна бути документально підтверджена платником податку
наявністю договору про іпотечний кредит та платіжних документів,
які свідчать про перерахування ним коштів у рахунок погашення
такого кредиту протягом звітного податкового року (рахунок з
відбитком каси про перерахування коштів, платіжне доручення банку
з відміткою про перерахування коштів).

віталій

Я підприємець-платник єдиного податку хочу мінімізувати витрати по сплаті податків,оскільки тимчасово припиняю свою діяльність(5-6 міс приблизно)! Скажіть, чи можу я перейти на загальну систему оподаткування і подавати звіти з 0-ми показниками а потім повернутись на спрощену? Який порядок переходу із спрощеної системи на загальну і чи передбачені в загальній системі в мому випадку якісь авансові платежі по податкам(вид діяльності-торгівля в кіоску)! Дякую!
Доброго дня! Питанням мінімізації податків займається не податкова служба, а податкова міліція області. Вас певно цікавить варіант переходу з єдиного податку на загальну систему оподаткування. Відповідно до Указу Президента “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів підприємницької діяльності” рішення про перехід на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності може бути прийняте платником не більше одного разу за календарний рік.
Щоб перейти на загальну систему оподаткування Вам необхідно здати до податкових органів Свідоцтво платника єдиного податку. У випадку подання Вами декларації з прочерками – про авансові внески платежів мова не йде. Але Вам НЕОБХІДНО подавати до податкового органу декларації за результатами кожного звітного кварталу. Декларація подається протягом 40 кал. днів, наступних за останнім днем звітного кварталу, тобто не пізніше 10 травня – за І квартал, 9 серпня – за І півріччя, 9 листопада – за 9 місяців, 9 лютого наступного року - за звітний рік.
Для переходу на спрощену систему оподаткування Вам потрібно не пізніше ніж за 15 днів до початку кварталу подати до податкових органів відповідну Заяву.
Дякуємо за запитання.

Скоморохова Марина Владимировна

С 2006г. я проживаю в России, в даный момент собираю документы на получения гражданства России, в консульстве Украины требуют справку с налоговой инспекции в том, что я не имею задолженности ( не работала) на территории Украины.
Пані Марино! Якщо Ви є громадянкою України, то для одержання такої довідки Вам необхідно звернутись до податкової інспекції за місцем Вашої реєстрації (прописки).
Дякуємо за запитання.

Наталия

У меня был ошибочный платеж по ФОП. По какому адресу мне нужно принести письмо для корректировки?.
Пані Наталіє! Розшифруйте, будь-ласка, цей платіж та уточніть, в якій податковій інспекції Ви зареєстровані

Наталія.

Я платник єдиного податку.Займаюсь консалтинговими послугами.Я зі свого рахунку перерахувала єд.податок за іншу особу, в платіжному дорученні я вказала прізвище і іден.код фіз.ос. за яку перераховую кошти.В придніпровку принесла заяву, щоб продовжить свідоцтво пратника єд.под. А мені кажуть, що в мене переплата. Потім вияснилось, що до мене потрапили не мої кошти, а кошти тієї фіз.ос. за яку я перерах.єд.податок.Куди мені потрібно звернутися з листом? Я прописана по вул.Хрещатик, м.Черкаси.
Для повернення зайво сплаченої суми податку Вам слід звернутися з відповідною письмовою заявою, на ім’я начальника ДПІ у місті Черкаси Прокопенка Р.О., за адресою: м.Черкаси, вул.Хрещатик, 235, каб. 308

Оксана

Добрий день! Скажіть, будь ласка, чи потрібно вписувати ІПН в податковій накладній фізичної особи (не підприємця) при продажу йому обладнання?
Пані Оксано!
При продажу обладнання фізичній особі, яка не є платником податків і відповідно не має ІПН, то у відповідній графі Ви ставите прочерк, а цій фізичній особі податкову накладну не надаєте (п. 7.2 ст. 7 ЗУ "Про ПДВ").

Анна

Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, какую ответственность несет СПД единщик за то что ведется деятельность а книга учета доходов не зарегистрирована в налоговой??? Что необходимо сделать СПД, чтобы зарегистрировать книгу. Спасибо.
Пані Анно! Порядок ведення Книги обліку доходів і витрат визначено Постановою № 1269. Згідно зі ст. 164 КпАП неведення обліку доходів і витрат, тягне за собою попередження або накладення штрафу в розмірі від трьох (51 грн.) до восьми (136грн.) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Щоб отримати цю книгу - зверніть до ДПІ за місцем Вашої реєстрації (Вашого податкового інспектора).
Дякуємо за запитання.

Оксана Федорівна

Добрий день! Скажіть будь ласка, декларацію з податку на прибуток за 11 місяців здаємо чи ні? Дякую.
Пані Оксано! У 2009 році ця декларація не подається. Дякуємо за запитання.

Оксана

Скажіть будь ласка, нововведення в реєстрі отриманих і виданих податкових накладних зг. з наказом ДПІ №582 від 26,10,09р., потрібно буде вже застосовувати, здаючи декларацію з ПДВ за листопад 09р.?Дякую.
Шановна пані Оксано! Реєстр запроваджується з 1 січня 2010 року. Декларацію "по-новому" Ви будете подавати по строку 20.02.2010

Оксана Мазуренко

Скажите пожалуйста, что делать с доплатой к минимальному страхову взносу? Платить за ноябрь или нет? Спасибо.
Пані Оксано! Якщо Ви маєте на увазі внески до Пенсійного фонду для платників єдиного податку, то своїм Указом № 890 від 02.11.2009 року Президент зупунив дію окремих постанов КМУ, серед яких і постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2009 року № 366 «Про сплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування фізичними особами – суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування».
Дякуємо за запитання.

Каталог предприятий

Каталог предприятий г.Черкассы и Черкасской области

...
Новости

Черкасские независимые новости

...
Інформація ДПС

Інформація Державної податкової служби

...
Інформація ФДМ

Інформація Фонду Державного майна

...
Налоговая справка ГФС

Архив налоговой справки

...
Установка спутникового телевидения
Городская справка

Информационно-справочный раздел г. Черкассы

...
Фотогалерея

Фотогалерея г.Черкассы и Черкасской области

...
Услуги портала

Услуги информационно-делового портала city.ck.ua

...