Налоговая справка ГФС

Ирина 21-04-2015 13:31

Добрый день! Скажите, пожалуйста, можно ли заплатить через кассу банка единый налог за предприятие?.Деятельности нет, а при проведении операций по счету, банк берет большую комиссию.Хотела заплатиь наличными, минуя расчетный счет.Возможно ли это? Спасибо.
Доброго дня!
Особливість сплати єдиного податку та єдиного соціального внеску через касу банку тільки в реквізитах. Призначення платежу має починатися «Кодом бюджетної класифікації» та ідентифікаційним номером платника для правильного та коректного його зарахування. Також всі клієнти обслуговуються в різних казначействах, реквізити платежів різні. Тільки при оплаті потрібно врахувати, що відповідно ст. 38.2. ПКУ сплата податку та збору здійснюється платником податку безпосередньо, а у випадках, передбачених податковим законодавством, - податковим агентом, або представником платника податку.

Державна податкова інспекція у Черкаському районі ГУ Міндоходів у Черкаській області

людмила 21-04-2015 13:16

Добрый день, СПДЕН 2 группа, могу ли я производить торговлю автохимией и фасованными маслами до 20 кг,спасибо
Відповідно до пп.291.5.1 п.291.5 ст.291 Податкового кодексу України із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) не можуть бути платниками єдиного податку фізичні особи - підприємці, які здійснюють виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності фізичних осіб, пов’язаної з роздрібним продажем пива та столових вин).

      Законом України №71-VIII запроваджено обов’язкове застосовувати РРО для платників єдиного податку фізичних осіб-підприємців другої і третьої груп:

- з 1 липня 2015 року для платників єдиного податку третьої групи;

- з 1 січня 2016 року  для платників єдиного податку другої групи.

Державна податкова інспекція у Черкаському районі ГУ Міндоходів у Черкаській області

Сергій 21-04-2015 13:7

Доброго дня! Я приватний підприємець на єдиному податку, ІІІ група 4%. Ящо я внесу на свій розрахунковий рахунок поворотну фінансову допомогу, то чи потрібно мені буде сплатити по закінченню квартала з цієї суми 4%? Дякую.
Доброго дня!

Згідно з абз. 3 п. 292.11 ст. 292 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI із змінами та доповненнями, до складу доходу платника єдиного податку не включаються суми фінансової допомоги, наданої на поворотній основі, отриманої та поверненої протягом 12 календарних місяців з дня її отримання.

Натомість, у разі неповернення платником єдиного податку поворотної фінансової допомоги у вищезазначений термін, її сума підлягає включенню до складу доходу платника єдиного податку за підсумками звітного періоду, в якому сталося прострочення вказаного часового обмеження в 12 календарних місяців. Відповідно до п. 292.6 ст. 292 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) датою отримання доходу платника єдиного податку є дата надходження коштів платнику єдиного податку у грошовій (готівковій або безготівковій) формі, дата підписання платником єдиного податку акта приймання-передачі безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг).

ПКУ не передбачено нарахування юридичною особою — платником єдиного податку сум умовних процентів на суму поворотної фінансової допомоги, що залишається неповерненою на кінець звітного періоду, з метою включення цих сум до складу доходу юридичної особи — платника єдиного податку.

Якщо сума поворотної фінансової допомоги не повертається протягом 12 місяців, то вона включається до складу доходів та оподатковується на загальних підставах.

Державна податкова інспекція у Черкаському районі ГУ Міндоходів у Черкаській області

Олена 21-04-2015 11:41

Доброго дня!Юридична особа на спрощеній системі оподаткування (з група)платник ПДВ планує перейти на сплату єдиного податку у т.ч. ПДВ (4%),у такому разі він подає заяву про зміну статусу платника ПДВ і про зміну ставки єдиного податку,чи тільки про зміну ставки єдиного податку,а свідоцтво платника ПДВ анулюється автоматично?В які терміни потрібно це зробити?Дякую
Доброго дня!

Якщо у суб’єкта господарювання відсутні будь-які інші підстави для анулювання реєстрації платником ПДВ окрім його реєстрації платником єдиного податку, умова сплати якого не передбачає сплати ПДВ, заява про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою №3-ПДВ подається після сплину терміну використання Свідоцтва та не раніше дати видачі свідоцтва платника єдиного податку. Відповідно до п. 184.1 ст. 184 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами і доповненнями (далі - ПКУ) реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо:

     а) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку протягом попередніх 12 місяців, подала заяву про анулювання реєстрації, якщо загальна вартість оподатковуваних товарів/послуг, що надаються такою особою, за останні 12 календарних місяців була меншою від суми, визначеної статтею 181 цього Кодексу, за умови сплати суми податкових зобов’язань у випадках, визначених цим розділом;

     б) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, прийняла рішення про припинення та затвердила ліквідаційний або передавальний баланс щодо своєї діяльності відповідно до законодавства за умови сплати суми податкових зобов’язань із податку у випадках, визначених цим розділом;

     в) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, реєструється як платник єдиного податку, умова сплати якого не передбачає сплати податку на додану вартість;

     г) особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з податку на додану вартість та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов’язання чи податкового кредиту;

     ґ) установчі документи будь-якої особи, зареєстрованої як платник податку, визнані рішенням суду недійсними;

     д) господарським судом винесено ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута;

     е) платник податку ліквідується за рішенням суду (фізична особа позбувається статусу суб’єкта господарювання) або особу звільнено від сплати податку чи її податкову реєстрацію анульовано (скасовано, визнано недійсною) за рішенням суду;

     є) фізична особа, зареєстрована як платник податку, померла, її оголошено померлою, визнано недієздатною або безвісно відсутньою, обмежено її цивільну дієздатність;

     ж) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу;

     з) закінчився строк дії свідоцтва про реєстрацію особи як платника податку на додану вартість.

     Анулювання реєстрації може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного контролюючого органу.

     Анулювання реєстрації здійснюється на дату: подання заяви платником податку або прийняття рішення контролюючим органом про анулювання реєстрації, якщо у свідоцтві про реєстрацію платника податку не було визначено граничний строк дії;

     закінчення строку дії свідоцтва про реєстрацію платника податку.

     Контролюючий орган анулює реєстрацію особи як платника податку, що подав заяву про анулювання реєстрації, якщо встановить, що він відповідає вимогам п.184.1 ст.184 ПКУ.

Державна податкова інспекція у Черкаському районі ГУ Міндоходів у Черкаській області

Елена 21-04-2015 10:57

Возвратная фин помощь получена в 2014 году от учредителя,365 дней наступило в марте 2015 года.Нужно ли было включить в состав доходов за 2014 год, хотя 365 дней еще не прошло?
Доброго дня!  Податкові наслідки отримання ПФД залежно від статусу надавача. Якзо ПФД оотримана від засновника (платника податку на прибуток на загальних підставах) повертає до 365 днів, то жодних наслідків у податковому обліку. У випадку коли повертає після 365 днів - нараховує умовні проценти з дати спливу 365 днів від отримання.

Відповідно до пп.135.5.5 ПКУ, сума отриманої та не поверненої на кінець звітного періоду ПФД включається дро складу доходів у тих випадках, коли отримано іі від: від осіб, які не є платниками цього податку (в тому числі нерезидентів), або осіб, які згідно із цим Кодексом мають пільги з цього податку, в тому числі право застосовувати ставки податку нижчі, ніж установлені пунктом 151.1 статті 151 цього Кодексу. Водночас доходи підприємства не потрібно збільшувати на суму умовно нарахованих процентів.

Отже, суму ПФД (її частину). яка лишилась не поверненою після закінчення 365 календарних днів із дати отримання, буде прописано в додатку ІД декларації з податку на прибуток.

 

 

Державна податкова інспекція у Черкаському районі ГУ Міндоходів у Черкаській області

Таня 21-04-2015 10:27

Скільки податкових виписувати, якщо було три оплати в один день за одні послоги по одному ж договору?
Доброго дня. У випадку коли здійснено оплату частинами але протягом одного дня, вам не потрібно виписувати на кожну оплату податкову накладну.  Достатньо однієї.

Державна податкова інспекція у Черкаському районі ГУ Міндоходів у Черкаській області

Наталія 21-04-2015 8:37

Доброго дня.Я хочу відкрити свій м*ясний магазинчик в м.Черкаси.Які документи мені потрібні для цього?і які вимоги?магазин хочу взяти в оренду.
Доброго дня!

Вам необхідно бути зареєстрованим як СПД (Суб’єкт Підприємницької Діяльності), отримати відповідне свідоцтво платника податку, отримати дозволи від СЕС та пожежників по місцю здійснення торгівлі. Якщо власник даного приміщення у якому Ви хочете здійснювати свою підприємницьку діяльність раніше вже отримував дозволи від "Пожежників" та "СЕС", а його цільове призначення та стан не змінились, то отримання дозволів не є обов'язковим. У випадку якщо продукція яку ви плануєте реалізовувати не є сертифікованою, то вона обов'язково має пройти сертифікацію. Обов’язковим є свідоцтво про реєстрацію юридичної особи та свідоцтво про постановку на облік і присвоєння ІПН, для чого треба буде пройти реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб.

Для реєстрації юридичної особи, Ви маєте подати такі документи:

- Заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації юридичної особи;

- Примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію рішення засновників або уповноваженого ними органу про створення юридичної особи;

- Два примірники установчих документів

- Документ, що засвідчує внесення реєстраційного збору (становить десять неоподатковуваних мінімумів) за проведення державної реєстрації юридичної особи.

Для реєстрації фізичної особи – підприємця:

- Заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця;

- Копію довідки про включення заявника до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів;

- Документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору (становить два неоподаткованих мінімума) за проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця;

- Копії свідоцтва про державну реєстрацію ФОП;

 - Копії свідоцтва про сплату єдиного податку;

Реєструватися потрібно в районній державній адміністрації (РДА) по вашому місцем проживання. Питання що до реєстрація СПД регулюються Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців»

Ви не зможете почати роботу до реєстрації. За це законом передбачена адміністративна та (або) кримінальна відповідальність - залежно від отриманого вами доходу.

Реєстрація в податковому органі здійснюється на вашу місцем проживання ДПІ на підставі повідомлення держреєстратора про проведення реєстрації. Після цього підрозділ з обліку платників податків ДПІ робить запис у спеціальному журналі. Якщо відомості від держреєстратора не надійшли, або ви обмежені в часі, вас може взяти на облік ДПІ. Для цього ви повинні подати до ДПІ наступні документи:

заяву ф. № 5-ОПП (бланк купують у податковій або в місці продажу бухгалтерських бланків);

копію витягу про держреєстрацію, видану та завірену РДА (і пред'явити оригінал);

документ, що засвідчує особу (паспорт).

ДПІ зобов'язана встановити за даними Єдиного держреєстру та / або через держреєстратора, що ви дійсно включені в держреєстр і ваша підприємницька діяльність не припинена. На облік вас візьмуть протягом двох робочих днів після отримання відомостей від держреєстратора, або вашої заяви. При наявності всіх документів вам видадуть довідку ф. № 4-ОПП, що підтверджує постановку на податковий облік. Для банків, де ви вирішите відкрити поточні рахунки, та інших держорганів видаються копії довідки. Про це робиться запис у журналі реєстрації. Копії видаються безкоштовно, якщо написати заяву і обгрунтувати мету отримання кожної копії. У 10-денний строк з дня одержання витягу про держреєстрацію ви повинні зареєструватися в органах Пенсійного Фонду України за місцем проживання. Постановка на облік здійснюється на підставі повідомлення держреєстратора про проведення держреєстрації.

Для відкриття будь-якого магазина вам необхідно мати:

1.Витяг про реєстрацію підприємця.

2.Якщо обрана спрощена система оподаткування, то свідоцтво про сплату єдиного податку.

3.Якщо приміщення орендується, то Договір оренди.

4.Дозвіл на розміщення об'єкту торгівлі (воно видається за наявності дозволів та погоджень з СЕС, пожежниками, договір на вивіз сміття і т.д.

Дозвіл на розміщення об'єкта торгівлі необхідно отримувати в Управлінні з питань підприємництва, інвестицій та споживчого ринку.

Потрібні такі документи:

1. Копія Договору оренди.

2. Копія документа, що підтверджує право власності на нерухоме майно (в нашому випадку, це квартира, що належить фіз. особі).

3. Копія Договору на вивіз сміття (беремо у господаря приміщення).

4. Копія дозволу пожежної інспекції по даному об'єкту (беремо у господаря приміщення).

5. Копія дозволу СЕС (беремо у господаря приміщення).

Дозвіл видається строком на 1 рік. Після закінчення цього терміну знову подаєте вище перерахований пакет документів, і отримуєте продовження дозволу на розміщення об'єкта торгівлі.

Державна податкова інспекція у Черкаському районі ГУ Міндоходів у Черкаській області

ТОВ "Черкаси-нафта-2008" 20-04-2015 16:30

Як правильно показати працівників,які працювали в штаті і за сумісництвом в ф.1-ДФ? В якій графі їх показувати "працювали за труд.догов." чи "працювали за ЦПД"?
Доброго дня,

Зовнішніх сумісників потрібно зазначати у рядку " Працювало у штаті".

 

З поваго,

Христинівська ОДПІ

Христинівська об’єднана державна податкова інспекція ГУ Міндоходів у Черкаській області

ФОП Івашин Ігор Володимировтч 20-04-2015 15:5

Доброго дня! Платник єдиного податку. Хочу оформити найманих працівників. Де потрібно реєструвати Трудовий договір і чи потрібно реєструвати цивільно-правовий договір? Дякую!
Доброго дня,

Відповідно до статті 21 Кодексу законів про працю України (КЗпП) трудовий договір – це угода між працівником і роботодавцем, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, відповідно до внутрішнього трудового розпорядку, а роботодавець зобов'язується виплачувати працівнику заробітну плату та забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю та угодою сторін.

Складання трудового договору – відповідальна річ. Формальне ставлення до цього документа може обернутися для підприємця штрафами за недотримання трудового законодавства та значними сумами позовів працівників, обурених невиконанням умов договорів.

З повагою,

Христинівська ОДПІ

Христинівська об’єднана державна податкова інспекція ГУ Міндоходів у Черкаській області

головний бухгалтер 20-04-2015 14:50

Добрий день. Підскажіть будь-ласка головний бухгалтер поміняв місце проживання. Питання: Яку форму документа треба подати у ДФС ? Дякую.
Доброго дня,

Згідно з Законом України „Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб – підприємців" зміна прізвища, ім'я та по батькові або місця проживання фізичної особи – підприємця підлягають обов'язковій державній реєстрації шляхом внесення відповідних змін до записів єдиного державного реєстру.

Держреєстратор проводить державну реєстрацію зміни імені або місця проживання фізичної особи – підприємця та при цьому замінюється і свідоцтво про державну реєстрацію підприємця.

У разі, якщо нове місце проживання розташоване на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, то реєстраційна справа передається за новим місцем обліку платника

Громадяни України, а також іноземці чи особа без громадянства, що перебувають на Україні на законних підставах, зобов'язані протягом десяти днів після прибуття до нового місця проживання зареєструвати місце проживання і письмово повідомити про це відповідний орган реєстрації протягом десяти днів.

Протягом десяти робочих днів з дати державної реєстрації зміни місця проживання підприємець зобов'язаний передати за описом реєстраційну справу державному реєстратору за новим місцем проживання.

З повагою,

Христинівська ОДПІ

Христинівська об’єднана державна податкова інспекція ГУ Міндоходів у Черкаській області

бухгалтер 20-04-2015 13:38

Предприятие не осуществляет торговую деятельность,нет никаких оборотов,работники уволились ,остался один директор,он же учредитель ЧП.Как производить начисление ЕСВ и с каких средств оплачивать??
Доброго дня,

з 01.01.2015 р. Законом України від 28.12.2014 р. № 77-VIII внесено зміни до Закону № 2464. І ось тут саме "цікаве": у разі якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, такийплатник має право самостійно визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої цим Законом. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

Мінімальний розмір внеску для підприємців з січня по листопад 2015р. = 1218 * 0,347 = 422,65 гривень. У грудні 2015 року = 1378 * 0,347 = 478,17 гривень.

Підприємці на загальній системі тепер сплачують єдиний внесок за 2014 рік до 10 лютого 2015 року, за 2015 рік - дo 10 лютого 2016p., a протягом 2015 року сплачують авансові внески в розмірі 20% річної суми ЄСВ: дo 15 березня, дo 15 травня, дo 15 серпня, дo 15 листопада 2015 року.
 

З повагою,

Христинівська ОДПІ

Христинівська об’єднана державна податкова інспекція ГУ Міндоходів у Черкаській області

Марія 20-04-2015 12:36

31.03.2015 року подано уточнюючий додаток 2, в якому заявлена сума переплати на карточці в ряд.4( це рішення В2), а також ця сума заявлена згідно п.п."а" п.33. Куда в декларації за березень перенести зазначену суму і як правильно заповнити додаток 2. Дякую
Доброго дня,

Конкретизуйте будь-ласка питання.

З повагою,

Христинівська ОДПІ

Христинівська об’єднана державна податкова інспекція ГУ Міндоходів у Черкаській області

Каталог предприятий

Каталог предприятий г.Черкассы и Черкасской области

...
Новости

Черкасские независимые новости

...
Інформація ДПС

Інформація Державної податкової служби

...
Інформація ФДМ

Інформація Фонду Державного майна

...
Налоговая справка ГФС

Архив налоговой справки

...
Установка спутникового телевидения
Городская справка

Информационно-справочный раздел г. Черкассы

...
Фотогалерея

Фотогалерея г.Черкассы и Черкасской области

...
Услуги портала

Услуги информационно-делового портала city.ck.ua

...